Manitoba - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu Manitoba - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu

Manitoba

Door: Guusta

Blijf op de hoogte en volg Guusta

01 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Na een lange rit zijn we aangekomen in ProvincialPark ;Whiteshell
Falcon Lake Beach Campground.

Het barst hier van de muggen.
We zijn al lek geprikt.
Hebben net een houtsnijwerk gekocht van een mannetje dat hier toeristen in de gaten houd.
We kregen van hem alle vier 2 pins van Canada en Manitoba.

Zijn nu het eten aan het bereiden.
Hamburgers met wortelen en aardappels.

En natuurlijk lekker aan de borrel.
We hebben vandaag nog een tussenstop gemaakt in Winnipeg.
Het park Forks. Moest een bezienswaardigheid zijn' maar iemand vroeg of hij ons kon helpen, ik vertelde toen dat dit park iets bijzonders moest zijn, maar volgens hem was het een tourist trapp.

Dus maar een broodje gaan eten in de camper enn weer snel verder./
Tot de volgende keer

• 01 Juni 2014 - 07:41

Coby:

Lekker hoor al die muggen. Is er nog een beetje aanbod van groenten in Canada of eten jullie veel hetzelfde? En is de drank nog een beetje betaalbaar anders word het wel een dure bezigheid met jullie drinktempo haha. Ik ga straks ook m'n koffers maar inpakken, we worden om een uur of half 3 gehaald vannacht en vliegen om 5.05. Heb er zin in. Veel plezier en groetjes.

• 01 Juni 2014 - 08:07

Liesbeth En Casper :

Leuk te lezen dat jullie t zo naar jullie zin hebben en ook nog meer dieren gespot of dat niet hier gaat alles prima een dikke kus van de kids en nog veel plezier

• 02 Juni 2014 - 18:18

Casper Liesbeth Esmee En Sanne :

Heeeeeeeee oma opa Kees en Coby we hebben vandaag goed nieuws wij zijn nu 10 weekjes en 4dagen zwanger van ons 3de kindje alles was goed en t Zag er goed uit de meiden vonden t ook heel leuk om hun broertje of zusje te zien ik kan helaas geen foto stuuren want ik weet niet hoe dat moet hoe is t bij jullie alles nog goed geen gekke dingen meegemaakt

Gr ons hihihi