van west naar oost - Reisverslag uit Sault Ste. Marie, Canada van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu van west naar oost - Reisverslag uit Sault Ste. Marie, Canada van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu

van west naar oost

Door: guusta

Blijf op de hoogte en volg Guusta

04 Juni 2014 | Canada, Sault Ste. Marie

we zijn er aangekomen
sault ste marie
kees en bram hebben hout gesprokkeld
en we zitten lekker in de rook
aan een wijntje
gaan zo lekker in de hottub
daarna een hapje eten
morgen gaan we hier een wandeling maken voor we weer verder gaan
we moeten nog 500 km naar mactier
daar kunnen we dan nog twee dagen over doen
de komende dagen is het mooi weer
kunnen we dan lekker van genieten
wil iedereen die dit heeft gelezen even een reactie plaatsen
dat is voor ons ook leuk om het een en ander te lezen
groetjes uit canada

• 05 Juni 2014 - 01:09

José En Maarten:

Hello All,

Zo te lezen vermaken jullie je best.
    het wijntje zal wel lekker naar de rook smaken bij dat houtvuurtje van die 2 piromanen, maar van al die rook krijgt er wel dorst, dus het zal wel weer niet bij één fles blijven denken wij zo.
    Maak de hottube niet te heet want anders worden jullie zelf gekookt hahahaha.
    Het wordt hier in Delfzijl erg druk, met de grootse pinksterfeesten is hier altijd veel te doen, dus heel gezellig.

Groetjes van ons en lekker genieten.
    José en Maarten

• 05 Juni 2014 - 07:06

Casper:

Hallo daar

Hier alles goed,ben nou lekker aan het inkopen.
    We doen rustig aan,wand ze voorspellen bijna 30 graden dit weekend.
    Corne en ik gaan zaterdag met de fiets naar huis vanuit Almere.
    Nog veel plezier daar.

Gr. Casper

• 05 Juni 2014 - 07:14

Coby:

Heb net een mailtje naar je gestuurd met een heel verhaal, ik blijf niet aan de gang.

• 05 Juni 2014 - 08:18

Anneke :

Goedemorgen Canadagangers,
    Leuk dat we meegenieten van jullie reis. Het zijn wel heel wat kilometers!
    Ik krijg er wel een beetje een beeld bij hoe mooi Canada moet zijn. Via jou en ook via een ander die een campingreis maakt. Hij zet af en toe foto's op facebook.
    Veel plezier nog de komende dagen.
    En let op, in oost Canada zoeken ze iemand in een camouflage pak die 3 agenten heeft doodgeschoten. Dus geen lifter meenemen die daar op lijkt en houdt de deur op slot.....
    Voor ons komt de reis ook steeds dichterbij, maar eerst gaan we nog een paar dagen fietsen, ook altijd leuk!
    Groetjes Anneke en Arthur

• 07 Juni 2014 - 23:13

Riks En Wim En Martin:

Hallo lieve luitjes. Gaat alles goed? Ik heb al meer e-mail gestuurd, maar volgens mij heb ik dat niet goed gedaan. Of heb je het wel ontvangen? Niet te veel drinken he en kijk uit voor de beren. Wanneer komen jullie weer thuis? Of blijf je daar. Hier gaat alles goed en we hebben mooi weer. Mensen nog veel plezier, en kijk uit he! Groet van Wim en riks. Doei doei.

• 07 Juni 2014 - 23:17

Martin:

Nou, ik neem ook nog een borrel op jullie. Mijn moeder heeft eig ook teveel op. Maar goed, ik lees net dat jullie het erg naar jullie zin hebben.....ben jaloers ! Fijn weekend, Martin