Van West naar Oost Canada - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu Van West naar Oost Canada - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Guusta Meij-de Koning - WaarBenJij.nu

Van West naar Oost Canada

Door: Guusta

Blijf op de hoogte en volg Guusta

13 Juni 2014 | Canada, Newmarket

Woensdagochtend de camper leeggemaakt en de koffers ingepakt.
We waren al weer vroeg wakker na een gezellige laatste avond in New Market.

Om 10 uur stonden de koffers ingepakt in de garage van Nick.
Even gebeld naar de camperverhuurder of ze ons naar New Market terug wilden brengen.
Dat kon niet.
Maar geen nood.
We mochten de auto van April gebruiken, dus met twee auto's naar Cookstown.
Ze moesten zelf een paar dagen weg naar Ohio, dus voor dat we weggingen al afscheid genomen.
We kregen de code van het alarm. Dan konden we het huis weer in na het wegbrengen van de camper.
We vliegen pas om 11 uur 's avonds.
April had een taxi geregeld voor ons.
We werden rond een uur of acht opgehaald, dus we hebben nog heerlijk een dutje gedaan op de bank en in de tuin gezeten.
Op het vliegveld ging alles voorspoedig en we zijn alweer een dagje thuis.
Iedereen bedankt voor het lezen.
En ook voor het plaatsen van leuke reacties.